Původní dřevěné zadní sklápěcí čelo pochází z jednonápravového nákladního přívěsu zvaného Ben Hur (G-518, Trailer, Cargo, 1t), který se vyráběl v mnoha variantách za 2. světové války a používal pro vojenské užitkové a nákladní vozy Dodge, GMC nebo polopásové obrněné transportéry Halftrack. Zachovalé čelo se tehdy podařilo objevit dlouholetému kamarádovi a sběrateli Martinovi Krátkému (†) při vyklízení nemovitosti po ničivých povodních v srpnu 2002 ve městě Kdyně, které se nachází v okrese Domažlice v Plzeňském kraji a bylo osvobozeno 5. května 1945 příslušníky 9. pěšího pluku pod velením plukovníka Philipa D. Gindera ze slavné 2. pěší "Indianhead" divize. V poválečném období bylo čelo použité při stavbě domu jako vhodná deska pro jízdu se zednickým kolečkem, což dokazuje stále vnitřní strana od malty, vápna a hřebíků :-) Unikátní je ale především vnější strana, která se dochovala s originálními odrazkami, olivovou barvou, bílou hvězdou a s vojenským označením v bílém pruhu 2 - 23 - I CN - 21, z kterého lze přesně určit, že přívěs byl 21. vozidlem dělostřelecké roty 23. pěšího pluku 2. pěší divize (21st vehicle, Cannon Company, 23rd Infantry Regiment, 2nd Infantry Division).